Komunikat

Komunikat

Hydrosfera Józefów Sp. z o.o. informuje, że zostało uruchomione Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zostało zaprojektowane jako wygodne narzędzie, za pośrednictwem którego, Klienci Spółki (posiadający podpisaną umowę na dostawę wody i/lub odprowadzenie ścieków z Hydrosferą Józefów Sp. z o.o.) mają bezpośredni dostęp do swoich danych przetwarzanych w Spółce, wystawionych Faktur (saldo), Umów oraz zgłaszanych Spraw (wnioski internetowe). Ilość dostępnych informacji dla poszczególnych Klientów może być różna z uwagi na trwający proces digitalizacji papierowych dokumentów. 

Usługa umożliwia sprawnie i szybko przekazać oraz pozyskać informacje z Hydrosfery Józefów Sp. z o.o.

Usługa dostępna jest w Internecie pod linkiem – https://ebok.hydrosfera-jozefow.pl.

Na bieżących fakturach za świadczone przez Spółkę usługi zamieszczona zostanie informacja z indywidualnym (dla każdego Klienta) loginem i hasłem umożliwiającym dostęp do Internetowego Biura Obsługi Klienta (eBOK). W przypadku braku tych danych, można również złożyć Wniosek o wygenerowanie dostępu do eBOK. System ten jest prosty i intuicyjny.

Z uwagi na trwający rozruch systemu prosimy o wyrozumiałość za możliwe niedociągnięcia.

W przypadku problemów z korzystaniem z Internetowego Biura Obsługi Klienta, zginięciem loginu lub hasła, prosimy korzystać z informacji zawartych na stronie Spółki – www.hydrosfera-jozefow.pl, zgłaszanie problemów za pośrednictwem Internetu – sekretariat@hydrosfera-jozefow.pl lub osobiście w Dziale Technicznym w siedzibie Spółki w Józefowie Al. Drogowców 20 w pok. nr 1.

Zapraszamy do korzystania z systemu i dzielenia się opiniami w celu poprawy świadczonej usługi.

Prezes Zarządu Spółki

Stanisław Zdanowicz

Close Menu
Skip to content